tirsdag den 12. februar 2013

Måned 1 - status

Tid til status. Jeg har i dag været Non Shopper en måned. Det har været overraskende ligetil. Jeg har kun følt fristelsen snige sig ind på mig en gang. Til gengæld har jeg fundet de kære gamle cardigans frem. Og lige om lidt skal jeg pakke bikini, solhat, klipklappere, kjoler og andet godt ned i kufferten. For flyveren går til Fuerteventura i 14 dage.

Men først en opgørelse over måneden der gik. Den første af sin slags:


Blogindlæg: 20

Sidevisninger i alt på blog: 3.135

Sidevisninger på det mest læste indlæg: 228

Mest læste indlæg: stilforvirring

Surt opstød på blog/Facebook: 5

Tøj købt til mig selv: 0

Tøj købt til unger: 3 (samlet pris: 90 kr.)

Dingenoter og dullegrej købt: 0

Gaver modtaget: 2

Gaver givet: 3

Interview til P1: 1

Opkald fra TV Avisen: 2

Nedtur over købestop: 1

Dage med våde tæer: 25

Oprydning i klædeskab: -6

Guld fundet i gemmerne: overraskende meget

Stilafklaring: lidt (er i hvert fald til cardigans)

Cardigans fundet indtil videre: 7

Er klar på at fortsætte købestoppet: i den grad



Ingen kommentarer:

Send en kommentar