torsdag den 7. februar 2013

Et info-indlæg

Der er en Facebookgruppe, som hylder købestoppet. Den hedder Non Shoppers. Jeg er selv for nylig blevet medlem og i skrivende stund har gruppen 811 medlemmer. Medlemmerne er ekstremt aktive og kommenterer gladeligt på hinandens opslag.

Med fare for at få hele Danmarks købestop-elite på nakken, tør jeg godt proklamere at jeg ikke bruger gruppen. Ganske få gange har jeg været derinde og snage, men jeg synes ikke den er super-interessant. Ok så, der er da nogle tips, hvis man er til hjemmelavede tørklæder eller er i tvivl om hvad etiketten er til en begravelse!!! (Jo den er go nok)

Men bare fordi jeg ikke synes gruppen fungerer, så kan den jo sagtens være lige i skabet for hverandre. Måske den kan være med til at holde fast i købestoppet og netop inspirere til at holde ved lidt endnu. Jeg har jo min blog, og lige nu er det nok til lille ego-mig. 

Så alle derude: købestoppere, potentielle købestoppere eller bare de nysgerrige. Bliv medlem af Facebook-gruppen og bliv klogere på, om det er ok at have gul sommerhat på til Moster Ernas begravelse. Jeg kan vidst godt afsløre at meningerne er mange (og delte).

2 kommentarer:

  1. Marlene, skat, du er nu nummer 5 på Google på søgeordet "købestop". Du burde snart tage imod forudbestillinger på din upcoming bestseller "Købestop - hvorfor, hvem, hvad og hvordan".

    SvarSlet