søndag den 20. januar 2013

Stilforvirring

Jeg har aldrig haft en stil. Altså her snakker vi om tøjstil. I halvfemserne havde jeg både skovmandsskjorten, Dr. Martens og plateuskoene. Jeg elsker stramme jeans og løse oversize trøjer. Jeg er uden tvivl en kjolepige og synes tykke strømpebukser og stilletter er fantastiske, men helst vil jeg bare gerne gå i flade sko. Farvemæssigt ved jeg at sort er en sikker vinder, men jeg er nu også ret betaget af print og store grafiske udfoldelser. Forvirret, mig. Ja i den grad!

Jeg har altid haft en drøm om at købe lidt men godt. Alligevel ender jeg altid med at impulskøbe i H&M. Det skal være slut nu. Jeg vil bruge det næste år på at finde ud af hvem jeg er. Er jeg den klassiske type med sort blazer og et par stilsikre pumps. Er jeg den spraglede type med print på print eller måske bohemen med store kjoler, tunge smykker og hatte i alverdens afskygninger.

Nu skal der ryddes ud, sorteres og genbruges. Og nej, jeg er endnu ikke blevet fristet til at shoppe, men har også holdt mig langt væk fra fristelserne. I morgen starter en ny uge. Dagene er booket op med mødregruppe, kaffeaftaler og en tur til Sønderborg. På den måde burde jeg kunne klare endnu en uge uden at blive fristet ... Vi får se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar