tirsdag den 29. januar 2013

Dullegrej og vibrerende næsebor

Hørte mig selv i radioen i dag. Eller ... jeg hørte indslaget som podcast, da jeg ikke nåede at høre det i radioen i går. Det første, der slog mig da jeg hørte indslaget, er hvor nasal min stemme lyder i radioen. tænk sig at jeg inde i hovedet har den fineste engleblide stemme, men out in public lyder jeg som en der taler med næseborene. Hmm, det huer mig ikke.
Det næste der slog mig var at jeg i indslaget bruger ordet "dullegrej" ... Dullegrej? Jamen, helt ærligt. Hvad skete der lige der. Hvorrfor valget af dette ekstremt primitive ord. Dullegrej, bevares hvor pinligt ... Jeg undskylder over for min omgangskreds hvis det er noget jeg gør ofte.
Men ellers et ok indslag. Jeg siger ikke så meget, men viser egentlig bare noget tøj frem. Meget blødt og ufarligt. (På nær lige "dullegrej")

Siden indslaget blev sendt mandag morgen er jeg blevet ringet op to gange af TV Avisen. De vil gerne følge op på historien med et tv-indslag. Men da det ikke er en Breaking News, men mere en fyldhistorie, har de spurgt om jeg vil stå standby, til når de har et hul de mangler at fylde ud. Og det gør jeg gerne. Så kan jeg måske råde bod på dullegrejet og smide et mere anstændigt ord på banen ... hvor herre bevares, dullegrej.

Hør indslaget fra P1 Morgen her: dr.dk/P1/P1morgen/podcast
Husk at vælge den rigtige dato: mandag d. 28/1 2013
Indslaget om købestop kommer ca. 20 min. inde i programmet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar