torsdag den 24. januar 2013

Fifteen minutes ...

Er netop blevet interviewet til P1 Morgen. Jo, den er go nok. Journalisten fandt frem til mig via bloggen her. Egentlig ret sjovt at være en af den slags der blogger og bliver interviewet om det at blogge. I sær når blogland er så ny for mig, og når jeg egentlig bare blogger for at motivere mig selv til at gennemføre mit projekt. Hey, men fedt, hvis der er nogle der gider læse med.

Nå, men interviewet gik ret godt. De der kender mig ved at jeg har talegaverne i orden og journalisten skulle da også bare give mig et stikord hvorefter jeg gladeligt viste mit klædeskab inkl. beskidt vasketøj frem, knævrede i et væk om en lyserød blazer fra H&M med sorte polkaprikker og pastel lysestager fra FERM Living. Helt ærligt, jeg var ikke til at stoppe. så typisk mig. Det var ret komisk, men også indsigtsfuldt. Pludselig blev jeg tvunget til at sætte ord på hvad det er jeg har gang i, og jeg blev nødt til at tænke tanker, jeg endnu ikke har nået at tænke.

Hvorfor gør jeg det her? Er det af ideologiske årsager? Og nej det er det ikke. Tanken om genbrug og  at være god ved miljøet er da en rigig fin tanke og en bonus oven i hatten. Men det primære for mig er udelukkende at afprøve mig selv. Kan jeg lade være med at købe nyt i et år?

Indtil videre er jeg ikke blevet fristet. Men rundt om hjørnet står den første udfordring og venter.
Om en måned tager vi til Fuerteventura. Her skal man have bikini med og jeg har ved gud ingen anelse om hvordan mine bikiner sidder på min krop. Det bliver spændende og med garanti grænseoverskridende at kaste kroppen inkl. ammebryster ned i en for snæver bikini. Godt der ikke er nogle der kender mig på Fuerteventura.

Husk at høre P1 Morgen på mandag fra kl. 6 - 9

2 kommentarer:

  1. Hej Marlene - spændende læsning, måske var det noget for dig at følge med på nojsom.dk - også på Facebook, der er mange muligheder for at skære ned uden at det føles som afsavn. Held & Lykke. kh Trine, nojsom

    SvarSlet
  2. Hej Trine. Vil da helt sikkert ind og kigge på nojsom.dk. Tak og glæder mig til at blive inspireret :)

    SvarSlet