mandag den 15. april 2013

Tidligt ude (eller er det sent?)

Har altså verdens bedste mor. Jamen det har jeg. Og hun kan strikke. Hun speed-strikker.

Torsdag aften sendte jeg et billede til min mor af Mia Lyhne, der havde et strikket ørevarme-pandebånd på hovedet. Jo I kender dem godt. Jeg ved bare ikke hvad sådan et hedder. Men det er de der pandebånd de fleste chikke og non-chikke kvinder har haft på hovedet her henover vinteren og foråret.
Jeg har alt for længe ønsket mig sådan et, og har misundt de mange kvinder, der har haft varme ører hele vinteren, men af uransagelige årsager har jeg (glemt) ikke overvejet at spørge min mor - før torsdag. Lidt sent, men også i god tid. Så er jeg jo klar til efteråret ik?

Fredag morgen fik jeg så en mail fra min mor. Der stod: "Hvilken farve? Jeg køber garn i dag."
Farveønske afsendt asap.

Søndag fik jeg en sms med et billede vedhæftet. Tekst i sms: "Jeg er færdig. Sender med posten i morgen." Bum. Et stykke hårpynt a moi.

Og så kom solen. Foråret er skudt i gang og tiden til strikket pandebånd-ørevarmer er muligvis passe. Men heldigvis er jeg ligeglad. Jeg har fået noget nyt og smukt og det skal på. Og på kommer det, så snart pakkeposten har været her.

Tak mor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar