tirsdag den 16. april 2013

Og så kom posten - måned 3

Den strikkede sag lå i postkassen i dag. Hurra, men hold nu op den er varm at have på. Efter få minutter begyndte jeg at svede noget så voldsomt. Måske jeg skal vente med at bruge den et halvt års tid (kom nu vinter!!!)

Har nu været Non Shopper i tre måneder. Og det går SÅ godt. Er endnu ikke faldet for fristelsen. Det eneste jeg har købt i den her måned er et termosæt og regntøj til ældstebarnet. 450 kr. i Føtex. Et absolut must.

Mindstebarnet må vente med at få. Han er netop begyndt i vuggestue, og skal så absolut også have termosæt, regntøj ude- og indesko, gummistøvler, flyverdragt, huer, handsker, uld-undertøj etc. etc., men mon ikke det hele ligger på hemsen i størrelse mikro? Jeg må heller komme i gang med at rode kasserne med Marvins aflagte igennem. Måske det bliver weekendens to do. Så må oprydning af klædeskab vente lidt endnu - en måned fra eller til.

Mon oprydning af klædeskab får et flueben næste måned?

Mig med hjemmestrikket hårpynt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar