onsdag den 8. januar 2014

Tre par bukser

Ja, tre par bukser. Det er hvad, jeg har kasseret den seneste uge. De var alle slidt op ... fuldstændig møre - åbenbart. De revnede ved inderlåret om mod venstre balle. Samme sted hver gang ... Bukserne var fra Acne. Det var Jeans. Sorte, grå og ja ... grå. (Selvfølgelig har jeg to par grå bukser). Der er jo en grund til, jeg blev nonshopper.

Nu har jeg til gengæld ikke længere hverken sorte eller grå bukser.

Som nonshopper er det katastrofalt at bukserne er revnet. Så mange har jeg heller ikke. Til gengæld er der ikke længe til mit projekt er slut, og til jeg kan købe et nyt par bukser. Tror jeg vil købe et par sort. Elsker sorte jeans. De skal ikke være for lavtaljet. Orker ikke man kan se halvdelen af ballerne hver gang jeg bukker mig. De skal sidde til. Det slanker, har jeg hørt. Og de skal for guds skyld ikke stumpe. Det er altså for kikset.

2 kommentarer:

  1. He he smiler lidt ved tanken om jeg har mindst 20 par jeans, hvoraf 5-6 par er sorte (mindst)... jeg købte også lige et par af de der sorte coatede jeans før nytår og inden jeg blev den nye nonshopper. De slanker og er IKKE lavtaljet,,, Jeg er ikke det store mærkedyr (mere) så de er blot fra Only. Så kan jeg bedre forsvare at smide dem ud når de ikke længere ser coatede ud...

    Hvor må det være dejligt, at være SÅ tæt på nu, især når der lige er 3 par jeans der revner...

    SvarSlet
  2. Og hvad sker der for, at tre par revner på mindre end en uge ... Det er vidst på tide, at købe nyt.
    Jeg har besluttet mig for at købe et par. Et lækkert par, der sidder helt perfekt. (Jeg hr jo stadig et par stykker i skabet til supplement)
    Hvordan er din første uge som nonshopper gået?

    SvarSlet