søndag den 5. januar 2014

Første Fastedag

Jeg tror, jeg er forfærdelig, at være sammen med i dag. Jeg er sulten og træt. 

Idag er første Fastedag. Jeg må intet spise. Og nej heller ikke 500 Kcal. Jeg må drikke vand, kaffe og the. 

I morges løb jeg seks kilometer. Måtte jo løbe inden jeg blev sulten. Ved middagstid tog hele familien i svømmehallen. Da vi kom hjem bagte kæresten boller ... Vi lader den lige stå lidt ... Boller ...  Hmm ... Jeg spiste to bitte små boller (grove) med et tyndt lag leverpostej og en masse agurker.

Nu er kl. 19, og jeg drikker ingefærthe. Tvær og træt. Skælder let ud. Vil egentlig bare helst være mig selv og ikke forstyrres af kæreste og børn. 

Men det går over. Forskning siger, at fastedage på sigt bliver de bedste dage. 

De næste par uger vil der være overlap på bloggen. Efter 16. Januar vil jeg forsøge at blogge om projekt madspild mm.

God søndag, og nyd jeres tjipperdip til Arvingerne. Jeg nupper endnu en kop the.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar