onsdag den 1. januar 2014

Ingen nytår uden netflix

Man kan sagtens holde nytårsaften i natbukser, forvasket t-shirt og sutsko. Det gjorde jeg i år. Endda uden grund. 

Sidste år havde jeg influenza nytårsaften. Ergo blev aftenen afviklet på sofaen med dyne, ammesulten baby og netflix. I år var jeg hverken syg eller ammende, men havde alligevel tørst efter at spendere aftenen på sofaen. Forskellen på sidste år og i år var dog maden. Sidste år fik jeg hotdogs serveret på sølvfad og citronfromage i høje glas. I år fik jeg fem retter serveret fra restaurant Mefisto i Aarhus. 

Med opgradering fra røde pølser til svinekæber og brombærkys med hvid chokoladeganache kan man måske forvente en yderligere opgradering næste år fra natbuks til evt. strømbuks og miniskirt. Hvem ved. 

Velkommen 2014. Om 16 dage må jeg igen shoppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar