tirsdag den 10. december 2013

Personal shopper

Hvor mange af jer bruger en personlig shopper? Jeg gør. Ikke nu naturligvis. Og har ikke gjort det tidligere. Men fra den 17. Januar kommer jeg til, at gøre brug af det. Det er jo gratis, så hvorfor overhovedet lade være - egentlig.

Her gik jeg og troede en sådan hjælpende hånd kostede en formue, men det gør de ikke. I Magasin kan du booke en personlig shopper gratis (og så ender du med, at købe hele butiken naturligvis, men hvad gør det. Magasin er jo det bedste overhovedet!)

Det er en bekendt, der har oplyst mig om konceptet. Hun benytter sig af det. Og er glad for det. Hun anbefaler dog, at man husker at købe de læderbukser, som sad helt perfekt, og som nu ikke er til at opdrive. 

Jeg glæder mig til januar, og må nok hellere booke en tid til shopping nu. Men hov! Jeg er jo i Barcelona den 17. Januar. Mon den personlige shopper kan hyres til at tage med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar