søndag den 22. december 2013

Pengene er brugt

Fik taget hul på gavekortet til Magasin. Og væk var pengene. Det tog sådan cirka fem minutter. Købte bluse og en Lyngby vase. (Endlig fik jeg min egen Lyngby vase). 

Først købte jeg blusen. Var målrettet og fandt præcis den bluse, jeg mener, jeg så absolut ikke kan undvære. Sort med blonder fra Soaked. Da jeg først havde taget hul på gavekortet, skete det, jeg i næsten et år, har frygtet ville ske. Shoppetrangen kom retur. Det resterende beløb på gavekortet brændte hul i lommen, og jeg stormede febrilsk op på 3. og flåede Lyngby vasen ned af hylden. Jeg afleverede gavekortet og gik ud af Magasin med en anelse dårlig smag i munden. Bryder mig ikke om den mangel på kontrol, og den ubændige trang, jeg har, når jeg først får lov. Det er jo sindssygt!

Og sindssyg, tror jeg også ekspedienten i Magasin, synes jeg er. Så i hvert fald godt de øjne, hun vendte af mig til sin kollega, efter jeg, uden opfordring naturligvis, havde berettet løs om mit købestop, mens jeg betalte for blusen ... Armen altså, Frk. Skau!  

Fik forresten en masse lækkert tøj forærende af den skønneste Karina igår. Hun arbejder for Object, og har personalegoder, som igår blev til mine goder. Hurra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar