tirsdag den 28. maj 2013

Magasinomaniac

Jeg dummede mig i dag. Jeg skulle slå en halv time ihjel. Skulle mødes med to veninder på Baresso. Drikke kaffe og snakke. Snakke om arbejde, mangel på samme og børn.

Men, altså. Jeg var en halv time for tidligt på færde. Gik i Magasin for at finde hjemmesko til ældstebarnet. Har lovet ham et nyt par, da det han har er komplet slidt (storetåen stikker faktisk ud). 

Magasin er et slaraffenland. De har alt. ALT. Og jeg elsker det. 

Tog rulletrappen op på tredje (børnetøj). Fandt ikke et par sutsko og vendte om for at køre ned igen. Men, men, men. Ved den nedadgående rulletrappe var der noget ret så lækkert tøj (voksentøj, kvindetøj, MIGtøj) og jeg blev simpelthen nødt til at gå hen til det, mærke det, ja næsten lugte til det (lugtede dog ikke til det). Tøjet var så fint, så sommerligt og nyt.

Her er de kære Magasinstrateger jo så geniale. De ved jo godt at den shoppende mor lige lader sig friste og gerne nupper noget til sig selv midt i børnetøjshandlen. Moren kan jo altid undskylde sig med at hun som travl kvinde, mor osv fortjener lidt selvforkælelse ik ...

Jeg købte ikke noget (naturligvis ikke), men jeg tog et par billeder til jer. Måske tøjet er noget for jer?

Og fristelsen forsvandt så snart jeg mødte mine veninder og snakken faldt på alt andet end tøj og nonshopping.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar