mandag den 30. juni 2014

Zalando, din djævel

To bikiner, et par Birckenstock og et par Havianas senere. Det tog mig sådan cirka 7 minutter at bruge lidt under 2.000 kr. på bade- og fodtøj.

Jeg har aldrig været den store netshopper. Jeg har prioriteret, at handle i butikkerne, hvor man kan røre, se og endda prøve tøjet (selvom jeg absolut ikke er en prøver og afskyr prøverum). Jeg har altid nuppet lynrunden i byens gader lidt i lukketid fremfor at bruge aftenen foran shoppesites. Jeg har især frekventeret Latinerkvarteret i Aarhus, hvor byens lidt dyrere butikker holder til, og hvor jeg har bildt mig selv ind, det var det eneste sted der duede. (mindre kan jo ikke gøre det!)

Indtil nu. Har den seneste tid haft travlt med arbejde, børn og løb, og har derfor ikke prioriteret butikkerne i Midtbyen. Jeg har heller ikke haft et behov, da jeg jo stort set ikke mangler noget. Og dog. Efter en Northside, hvor jeg mistede to par sko og med en ferie til Spanien i sigte, er der et par musthaves, der skal i hus. For eksempel har jeg ikke købt bikini siden 2006 (tror jeg) det samme gælder Havianas (som jeg mistede på Northside). Mine Birckenstock mistede livet sidste sommer. De var komplet slidt op og lugtede af sure tæer. Og da jeg ikke synes tiden til lynrunden downtown er der for tiden, har jeg for første gang testet Zalando, og hvad der ellers er af shoppesites.

Behøver jeg sige mere? SYV minutter og 2.000 kr. fattigere!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar