lørdag den 9. november 2013

Det utaknemmelige fødselsdagsbarn

Havde fødselsdag tirsdag. Blev 34. Høstede gaver, gode gaver. Bl.a. creme fra Origins, selvforkælelse af den helt store slags, julepynt og en chokoladescones. Havde en (som ofte) underholdende dag på job og gik all in på mad om aftenen. Den kæreste Mette vågede over børn, og jeg holdte hånd. Alt i alt en god dag, men ...

Et stort MEN. Jeg fik ikke tasken. Ergo må jeg købe den selv. Overvejede på dagen om jeg skulle forære mig selv den i fødselsdagsgave. Må jeg overhovedet det som non shopper? Altså forære mig selv gaver. Det står ikke skrevet i regelsættet. Jeg gjorde det ikke. Tror jeg holder fast i, at tasken kommer med hjem den 17. Januar. Det var udgangspunktet for projektet, guleroden, og det bliver det ved med at være. Nogle ting forbliver (heldigvis) det samme trods et år som non shopper.

Til gengæld brugte jeg. 3.354 kr. i dag på et par briller ... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar